Заняття " Великдень - велике свято"

                           Супоївський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ (ясла – садок)"



           Інтегроване заняття
            Ознайомлення із соціумом, розвиток мовлення  і культура     мовленнєвого спілкування та образотворчої діяльності
                                             на тему:
    "Великдень – велике свято"
                 ( друга молодша група)


                               
                          З досвіду    роботи вихователя: 
                                                                                    Сидорук Оксани  Анатоліївни                                                                                                                                      
                                                                                                  


                 "Великдень – велике свято"                                      
 Мета: продовжувати ознайомлювати дітей зі святом Великодня, дати уявлення про нього; розширити знання дітей про походження великодніх обрядів і традицій; виховувати інтерес до народної творчості, української культури, патріотичні почуття на основі бесіди про українські народні традиції святкування Великодня; розвивати пам'ять, мислення, уяву, увагу,мовлення, зоровий аналізатор, дрібну моторику рук, відчуття кольору,композиції. Закріпити у дітей навички роботи із пластиліном: вправляти у прийомах – підщипування,розкочування,скочуванні кульок, притискання. Виховувати інтерес до народних традицій, прищеплювати охайність при роботі і працелюбність. Активізувати та збагатити словник дітей за темою (писанки, звичай, Великдень, Паска).
   Матеріал: гостя  Наталка, кошик із крашанками й писанками, дерев'яні писанки, пасхальні тарілочки чотирьох кольорів,  заготовлене тло для прикрашання писанки , пластилін, дощечка для ліплення, серветки, клей.
                                                    Хід заняття:
     Сюрпризний  момент –  Сорока  постукала у віконце і залишила листа.
Вихователь: Діти погляньте нам Сорока листа принесла давайте поглянемо,що там написано.
                 Віршовані рядки у листі
                Як весні раділа
                   Кожна людська хата,-
                   До людей наблизились
                        Великодні свята.
                        Готувались люди -
                        І дорослі,й діти.
                        Як же то найкраще
                        Їх собі зустріти.
Вихователь: Діти, на яке свято ми зараз чекаємо?
Діти: на Великдень.
Вихователь: Чи подобається вам це свято?  Відповідь дітей.
На Великдень люди дарують одне одному подарунки – фарбовані, розписані яйця. Але з початку  до цього свята готуються: прибирають домівку,печуть паски, розписують яєчка. 
Стук у двері. До кімнати заходить Наталочка із кошиком.


Наталочка: Добрий день, малята! Мені Сорока розповіла ,що тут  дуже гарні, добрі і чемні малята. От я і вирішила зайти до вас, щоб ви мене навчили прикрашати писанки, а я вам розповім казочку про пригоди яєчка. Але з початку ми з вами зробимо    Пальчикову гімнастику " Писанки".
 Казка:     Жила в Даринки курочка рябенька. Якось весняним днем подарувала вона Даринці яєчко, біленьке та гладеньке. Поклала дівчинка яєчко до кошика і говорить: "Гарна буде в мене писанка". Почуло ці слова яєчко, злякалося викотилося з кошика й покотилося до садочка. Котиться яєчко по травичці, а назустріч йому – інше яєчко, тільки воно не біле, а різнобарвне. Здивувалося Даринчине яєчко: "Яйце ти чи ні?" – запитує. " Звичайно яйце, та ще й писанка, ось як красиво розписала мене Наталочка". " А навіщо?" – поцікавилося Даринчине яєчко. "  Так на свято Великодня! – відповіла писанка. – А ти чому у святкове вбрання не вдягаєшся?"
"Ой, і справді, - подумало Даринчине яєчко, - я теж хочу стати таким же гарним".       Повернулося воно до дому, у свій кошик.
Вранці подивилася Даринка в кошик – лежить яєчко. Зраділа вона, взяла фарби, пензлики і почала розписувати яєчко: намалювала сонечко, травичку, квіточку. Яєчко теж зраділо – сподобалося йому святкове вбрання. "Тепер і я – писанка!" – промовило воно.
Вихователь:  Діти, а вам сподобалась казочка про пригоди яєчка? Хто з вас допомагає мамі готуватися до Великодня? А ви з батьками ходили до церкви освячувати Пасочку та крашанки?
Відповідь дітей.
Вихователь: Раніше в давні часи  на Великдень діти гралися з писанками та крашанками. Наприклад, дві дитини вдаряють крашанки одна об одну і перемагає той, чиє яйце не розбилося. А я вам пропоную зіграти народну гру "Чия писанка далі?"
Вихователь: Наталочка, а що в тебе в кошику?
Наталочка: В мене в кошику різного кольору тарілочки та такого ж кольору яєчка, я вам теж хочу запропонувати пограти зі мною в гру "Збери писанки".                       Молодці!  Ви дуже спритні і уважні ,але я хочу вам запропонувати кожному з вас самому прикрасити свою писанку і пасочку.
Вихователь: Дітки проходьте на свої місця будемо прикрашати  писанку. (Діти  пластиліном прикрашають писанки). 
Вихователь: Ось Наталочка поглянь, які диво – писанки зробили наші дітки, справжні майстри! Від них і настрій покращується, і наближення свята відчувається. Ми хочемо тобі подарувати наші роботи на згадку про нас.
Підсумок заняття.                                      
                                      








                                                     


Комментарии

  1. Дуже сподобалось заняття!!! Дякую!!! Успіхів Вам і Миру!!)

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Заняття "Маленькі помічники"