Заняття "Маленькі помічники"
Супоївського НВК " І – ІІІ ст. – ДНЗ ( ясла –
садок)"
Інтегроване заняття
З ознайомленням із соціумом та
природним довкіллям
( в другій молодшій групі)
на
тему: "Маленькі
помічники"
З
досвіду роботи вихователя:
Сидорук Оксани Анатоліївни
Мета: уточнити знання
дітей про те, що овочі вирощують із насіння; учити відрізняти насіння квасолі
від картоплі; розвивати вміння помічати зміни, порівнювати, узагальнювати,
описувати послідовність росту й розвитку рослин. Ознайомити дітей зі способами
висаджування овочів : реманентом який використовують при посадці овочів (
лопата та сапа). Вчити накидати картоплю, класти в рядочки квасолю, поливати з
поливальниці та засипати насіння. Розвивати в дітей працелюбство, вміння цінити
працю інших людей. Викликати в дітей інтерес і бажання самостійно вирощувати
екологічно чисті овочі. Доводити почату справу до кінця. Та виховувати любов до
природи.
Матеріал: лопата, сапа, картопля, квасоля, лійка з водою,
етикетки з малюнками картоплі – квасолі, два кошики, муляжі овочів та фруктів.
Попередня робота: читання
та обговорення української народної казки
" Ріпка"; загадування та відгадування загадок про овочі;
заздалегідь підготовлена грядка; насіння для садіння.
Хід заняття:
Вихователь:- Дітки,
сьогодні у нас незвичайне заняття до нас в гості завітала бабуся Марія. Вона
хоче, щоб ми її допомогли.
-
Вона живе собі сама,
Сама собі варить
їсти,
Сама город саджає,
Сама полить та сама
копає.
-
Дітки, як називають людей у яких немає
рідних?
Діти: відповідь дітей.
Вихователь: Проходьте
бабусю, сідайте відпочиньте погляньте на наших діточок, які вони сильні,
спритні, справжні помічники. Вони вмить
вам допоможуть.
Діти: Бабусю, давайте
ми вам допоможемо, ми на городі робити можемо.
Бабуся: Дітки, любі
беріть картоплю та квасольку та посадіть на городі, ваша допомога стане мені у
пригоді.
Гра "Знайди насіння"
Вихователь: Давайте
знайдемо потрібне насіння. Візьміть лише картоплю та квасолю.
-
Чим вони відрізняються одне від одного?
Діти: відповідь дітей.
Вихователь: - А яке ви ще знаєте насіння?
Діти: відповідь дітей.
Вихователь: Молодці,
дослідники! Ви в мене кращі, завдання виконали найважче. Можна на город
вирушати, картоплю й квасолю для бабусі саджати.
( Вихователь копає ямки для
картоплі, а діти з бабусею кидають картоплю у ямки. Потім одні діти роблять
борозеньку, а інші кидають квасолю).
Бабуся: - Дітки любі,
сходіть до криниці, принесіть для насіння водиці.
Вихователь: ( розповідає що воду вважають символом,
оберегом життя . Що життя починається з води .
Отже всьому живому потрібна вода, без води немає життя).
Діти: Ідуть до криниці та промовляють:
-
Дай, кринице,водиці, будь ласка.
Чарівної,
цілющої, неначе казка.
Ми город саджаємо,
бабусі допомагаємо.
( Діти набирають воду і несуть до
городу, там вони поливають квасольку та загортають рядочки).
Вихователь: Молодці
, дітки! А як ми будемо знати де ми ,що посадили, поки воно взійде?
Діти: відповідь дітей.
Вихователь: Я
пропоную поставити таблички з малюнками наших овочів. ( діти ставлять таблички).
А зараз я хочу вам запропонувати зіграти в гру і подивитися чи ви добре
знаєте де, що росте.
Гра " В саду, чи на городі"
Вихователь: Молодці,
дітки! Усе вірно зробили.
-Ось бачите бабусю, які в нас кмітливі, розумні,
працьовиті діти.
Бабуся: Дякую, вам
діточки! Ви справжні помічники. Город допомогли
посадити, але я вас буду просити восени допомогти зібрати врожай . Бо я
вже старенька не подужаю.
Вихователь: -
Допоможемо, дітки бабусі?
Діти: відповідь дітей.
Вихователь: Бабусю Марія, ви не хвилюйтесь
наші діти не тільки допоможуть врожай зібрати, вони будуть приходити доглядати овочі та поливати. Ви, бабусю
відпочиньте, а нам час до садочка повертатись.
( діти повертаються до дитячого садочку).
Комментарии
Отправить комментарий